sebastian yazdı:AÇILIŞ;
Herkesin kendi iç dünyasından bir parça bulabileceği kah ahlayarak kah gülerek okuyabileceği keyifli bir analiz yapmaya çalıştım, bu tezimi Yönetim kademesinde ki kişilere sunuyor teşekkür ediyorum..
KONU;
Sayın yöneticiler ; Bir konuda rastladım, mavi kartın işe yaramadığı üzerine eleştiriler gelmiş, yanlız gözden kaçan bir hususu ise atlayıp kendilerinin kuralları çiğnediğinden haberi olmuyor bu kişilerin, orada bir arkadaşın konusu var ancak o konuya mavi kart işe yaramıyor diye giriş yapıp tartışma boyutunu farklı yöne çekmekte bir mavi kart yeme sebebi değilmidir ? yani konuyu tartışan ve konuyu açan kişiye saygısızlık olarakta değerlendirilebilir ve mavi kartı tam tersi kendileri yiyebilir, ve o kişilerde adamlar konumu sabote etti, mavi kart işe yaramıyor mu ? deseler boynumuz mavi kart karşısında incedir diyebilirler mi ? yoksa itiraz mı ederlerdi ?
FİKİR;
Diyeceğim o ki ; mavi kart şikayeti buraya yazılabilirdi, sonuçta kişisel değil genel bir konu olduğu için ikili tartışmayıda başlatmazdı elbette..
MAVİ KART SENDROMU ve BİREYLER ÜZERİNDEKİ PATOLOJİK ETKİLERİ
Sakin bir yapıda olmama rağmen, ben de dayanamayıp mavi karta bir kere göz yaşları içinde basımda bulundum, lakin kişiler mavi butona bastığında psikolojik olarak yönetimin taraf olmasını isterler ve destek gelmeyince bundan rahatsızlık duyabilirler ve yönetimi gene taraf olarak görürler yani tarafsızlık gene şikayet ettiği kişiyi görmezden geldiği içim ona taraf olmak anlamına gelir bu kişiler için ki bu yanlıştır, çünkü yöneticiler 1 kişi değil, ve gerekirse onlarlad a mavi butonlaşırız sorun değil...
YÖNETİME ÖNERİM;
Üyeler bu sayfada kişisel şikayetler yapamamakta ve mavi karta başvurmaktalar fakirler için yeşil kart neyse şikayet severler içinde mavi kart odur....Mavi karttan size bir şikayet geldiğinde eminim kişinini kendi iç dünyasındaki algılamayı farkedemezsiniz, onun gözüyle bakmazsınız bu da doğaldır, hatta çoğu zaman ulan bu neyi şikayet etmiş anlayamadım diye şaşkınlığıa uğrayabilirsiniz, o yüzden Mavi kartla şikayet ederken şikayetin sebebini yazabilecek bir mesaj kutusuda açılamaz mı, böyle bir düzenleme yapılamaz mı ? kişiler şikayetini net yansıtmanın verdiği olağanüstü hafifliği hissedebilir..ne dersiniz sizce de hoş olmaz mı ?
saygılar.....
Detektif Sebastian.
Sebastian merhaba...
Ne yazıkki kötü niyetli olarak yazdığını düşündüğüm bir mesajını okudum.
(İçimden geçen neyse onu söylerim üstü kapalı konuşmam.)
Öncelikle işe mesajında ismimi kullanarak başlayabilirdin benim için sorun olmazdı hatta memnun olurdum samimi olduğunu hissederdim.
O konu da şikayette bulunan bendim evet çünkü aşağıdaki mesajda Edip hocanın da onayladığı, diğer üyelerinde onayladığı gibi mavi kart işlevini yerine getirmiyordu yani yönetimi uyarmıyordu.
Orada da belirttiğim ve artniyetli olmayan herkesin anlayacağı üzere biz mavi butonu kullandık neden ceza gelmedi diye bir sitemde bulunmadık, mavi buton yönetimi uyarmıyor diye sitemde bulunduk ki mesajımda açıkça Edip hocaya yazdım sanırım buton sizi uyarmıyor diye.
Şu konuda haklısın konu sahibini mağdur ettiysem özür dilerim, konuyla alakalı takip eden kişilerden de aynı şekilde özür dilerim.
Fakat bu basit bir şey, konu devam ediyor Kemal abi bizi bilgilendiriyor ve yönetim gerekli görürse (veya sizlerden şikayet gelirse) oraya yazdığım o öneri mesajlarımı silerler.
Bak gördüğün gibi kendi yaptığım hatayı kabul edip o mesajlarımın gerekirse silinebileceği şeklinde gerekli öneriyi de yaptım.
Sen nedense beni artniyetli biri zannetmişsin ama tanımadığındandır herhalde...
Gayet basit bir olay, keşke sende benim mesajıma mavi kart kullanıp mesajımı sildirseydin ki bunda sana hak verirdim.
Ama ne yazıkkki sen yönetime iyi gözükmek adına yanlış bir yol seçtin ve tabiri caizse şov yapmışsın buradaki mesajında.
Mavi kart sendromu bilmem ne hiç hoş tabirler değil cevap bile vermeye değer görmüyorum bunları senin ayıbın sende kalsın bu seviyeye inemem, kaldı ki senin gibi yönetime kendimi iyi göstermek adına hiç yapamam.
Zaten yönetici abilerimiz kardeşlerimiz az çok buradaki aktif kişileri bilirler tanırlar, gerekli olan karşılıklı sevgi saygı ortamı mevcut.
Ben mavi butona sadece çok çok gerek görürsem basıyorum ve küfür-hakaret içeren mesaja dahi bu butonu kullandığımda bir uyarı göremediğim oldu zamanında, işte bu yüzden sanırım buton işlevsiz diyerek bir nevi şikayet ve öneri de bulundum.
Yoksa öyle psikolojik olarak derinlemesine incelemene gerek yok, basit bir işlevi olan ve basitçe rahatsızlık duyulan mesajlarda kullanılan bir mavi kart butonuna basma eylemi.
Olması gereken bu zaten çünkü butonun amacı bu, derinlemesine kafa patlatmaya gerek yok hakkında.
"Fakirler için yeşil kart neyse şikayet severler içinde mavi kart odur." yine oldukça çirkin bir üslup ama buna cevap vereceğim.
Senin gerçekten artniyetli olduğun ve bana yada Muhammet abiye zıt gitmek için bu mesajı attığını o kadar belli etmiş ki bu sözler.
Aklınca bize ithamda bulunuyorsun ama unutma ki bu butonu yönetim oraya koydu ve gerekli gördüğü için koydu.
Gerekli derken anlamazsın diye açayım; şikayet severler kullansın diye değil, şikayet edilecek bir durum (üslup çirkinliği, küfür hakaret, önemli derece de hatalar içeren insanları yanlış yönlendiren mesajlar yazmak vs vs) olduğunda kullanılsın diye konuldu.
Ayrıca mavi butonu kullanmak üyeler için bir nevi sorumluluktur, bizler kişisel tartışmalara girmek yerine mavi butonu kullanarak ortadaki yanlış gördüğümüz durum için yönetimin ilgisini çekmeye çalışırız çünkü gözden kaçmış olabilir her yere yetişemezler.
Bu durum da üyeler için bir görevdir, aksi halde forum kişisel tartışmalarla dolar.
Sözün özü; forumun iyiliğini bir tek sen düşünmüyorsun.
Ben de forumun iyiliği için orada öneri ve şikayette bulundum ki şikayetimde haklı olduğumu Edip abi onaylamıştır senin altındaki mesajda.
Böyle artniyetli olduğunu düşündürtecek bir mesaj attığın için şaşırdım, artniyetli olmayabilirsin ama öyle gözüküyor şu an durum.
Bu tavrına anlam veremediğim için böyle uzun açıklayıcı yazdım, yoksa inan zamanım yok bir dahakine böyle uzun yazamayabilirim vizeler finaller yoğun bir dönemdeyim.
İlk defa senden böyle bir bana karşı tavır gördüm nedensiz yere, şunu unutma ki böyle saçma konular için çıkışlar yapıp bir üyeyi yerip yönetime yakın durayım gibi bir tavır hiç hoş değil.
Ben de Muhammet abi de yönetimin yanındayız karşısında değil, forumun huzuru için gedikli üyeler olarak gerekli uyarılar ve önerilerde bulunuyoruz.
Ve sorun olarak gördüğümüz şeyleri bizzat yönetim ile konuşarak halletmek için çabalıyoruz ve konuyu kapatıyoruz, şov için prim için ufak bir şey yüzünden konuyu yeniden açmaya gerek yok.
Herkese iyi forumlar...